نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3256
-
الف
+

«پوران درخشنده» و ساخت 2 اثر سینمایی جدید

«پوران درخشنده» 2 فلم «سارا عروس کرونا» و «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» را خواهد ساخت.

به گزارش آی فیلم 2، «پوران درخشنده» کارگردان ایرانی با بیان آخرین فعالیت های کاری خود از آماده شدن فلمنامه های دو اثر سینمایی جدیدش تحت عنوان «سارا عروس کرونا» و «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» خبر داد.

«پوران درخشنده» درخصوص ساخت فلم جدید خود با موضوع بیماری کرونا گفت: اکنون در صدد ساخت فلم جدیدم هستم و پیگیر جذب سرمایه و شروع پیش تولید این اثر با موضوع فداکاری داکتران در ایام شیوع کرونا است. 

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: در حال حاضر مراحل ساخت فلم با توجه به موج دوم کرونا سخت شده است، اما به هر صورت امیدوارم که بتوانم فلم سینمایی جدیدم را با نام «سارا عروس کرونا» هر چه سریعتر مقابل کمره ببرم. 

بانو درخشنده گفت: برای ساخت «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» تحقیقات فراوانی کردم، با خانواده‌های بسیاری حرف زدم، زیرا برای من مهم است اگر دغدغه‌ای اجتماعی را مطرح می‌کنم از لحاظ منبع درست و نزدیک به جامعه امروز باشد.

«پوران درخشنده» فلم ‌هایشان را بخشی از زندگی خود دانست و افزود: زنان و مادران بسیاری درباره فلم «هیس پسرها گریه نمی‌کنند» با من حرف زدند و در این راه این دغدغه بخشی از زندگی من شده است، به همین خاطر نمی‌توانم از آن به سادگی بگذرم. پس باید این فلم را به هر نحوی و در هر شرایطی بسازم. من در برابر جامعه و مردم مسئولم اما واقعا ساخت فلم با توجه به هزینه‌های بالای امروز این هنر به شدت سخت شده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر